Hoe staat het met uw internet strategie?
- Internet zonder toegevoegde waarde voor bedrijfsdoelstellingen is niet interessant!
- Ik zie, hoor en lees dat Internet steeds belangrijker wordt, maar wat kan mijn organisatie er mee?
- Welke dingen zouden wij dan wel met het Internet kunnen doen?
- Hoe realiseren we dat binnen onze organisatie?
- Wat is onze Internetstrategie?
Dit zijn vragen die elke ondernemer zich regelmatig stelt, maar waarop géén éénduidig antwoord mogelijk is. Een ding is zeker: een internetstrategie is zeker geen overbodig luxe.
98% Van alle medelanders is actief op internet: op zoek naar oplossingen voor hun problemen.
@WEB advertising & design, in de rol van ‘Single-point-of-contact’, kan voor u, in samenspraak met vakspecialisten, een online strategie opstellen voor het realiseren van uw online organisatiedoelstellingen. Een professionele benadering ten aanzien van internet is dus niet alleen wenselijk, maar steeds vaker noodzakelijk om uw organisatie goed en duidelijk te positioneren ten opzichte van uw collega’s.
Een internetstrategie voert verder dan alleen een contentrijke (informatieve) en functionele website. Naar ons idee en omvat een internetstrategie ook zaken als:
Content marketing strategie: het afstemmen van webcontent op uw online doelgroepen
- Online marketing strategie: zoekmachine optimalisatie, mobile internet, email marketing, etc.
- Social media strategie: de inzet van sociale netwerksites om online doelgroepen te bereiken
- Reputatiemanagement strategie: wat wordt er online over uw organisatie gezegd